Ön ne kerüljön azokba a helyzetekbe, amikbe ügyfeleink belekerültek, mielőtt kiadtuk volna ezt az anyagot:
Ezeknek csupán egy oka van, mégpedig az, hogy Magyarországon nem ismerik a valódi ügyfélszerzés eszközeit, nem az értékesítés, nem a marketing, hanem a VALÓDI ÜGYFÉLSZERZÉS eszközeit.
Leendő vevők és lehetséges ügyfelek sokaságát, akik érdeklődőek és NEM a konkurenstől akarnak vásárolni. Olyan eszközök és módszerek tartoznak ide, amit egy értékesítést végző személy nap mint nap tud alkalmazni.
Magyarországon a mai napig nem ismert vagy teljesen félre értett terület az ügyfélszerzés. Ha utánanéz - és mi hét éve tesszük ezt -, marketing eszközöket, reklám módszereket és értékesítési tréningeket fog találni. Abban is ajánláskérést, címlista vásárlást, hírlevél küldést.
DE! Senki nem beszél azokról az eszközökről, amit egy értékesítőnek kell megtennie, hogy kézről-kézre adják. Nem a költséges marketing eszközökről van szó, hanem arról, hogy mik azok az egyszerű fogások, amiket ha valaki elkezd alkalmazni, akkor hamarosan eléri azt, hogy az ügyfelek őt fogják keresni, nála fognak sorban állni és ő fog válogatni közülük.
A fizetőképes vevők felkutatásának elengedhetetlen eszközeit. Ez van 31 törvénybe szedve, hogy segítse a megértést és használatot. A törvények mögött közel 70 eszköz hallható, gyakorlati példákkal bemutatva a használatukat. Mindez 12 + 1 fejezeten, 111 alfejezeten és 5 óra 36 percen keresztül. A dobozban található az Aranybánya Tervező Jegyzetfüzet, amit bármikor elő lehet venni. Ebben a füzetben benne van a 31 törvény összefoglalója, ami segíti a napi használatot. Egyszerűsége, érthetősége miatt bárki számára könnyen alkalmazható.
Ilyen tudás még nem volt Magyarországon, pláne nem ilyen átfogó és rendszerezett. De talán Európában sem. Mi vagyunk az elsők, akik voltak annyira fanatikusak, hogy a világban használt ügyfélszerzés különböző módszereit összeszedjük, és a legnagyobb titoktartás mellett teszteljük, utána működőképessé tegyük hazánkban, és kiválogassuk a leghatékonyabbakat, majd csokorba szedve kiadjuk.
Teljesen tisztában vagyunk vele, hogy "Az ügyfélszerzés 31 törvénye" egy új szintre emeli az értékesítési szakmát, mindazok kezében, akik professzionális szintre akarnak eljutni. A cégek olyan magaslatokba kerülnek ügyfélbőség területén, ami korábban ismeretlen volt.
Annyira biztosak vagyunk "Az Ügyfélszerzés 31 Törvénye" működő képességében, hogy egy KÜLÖNLEGES GARANCIÁT is nyújtunk hozzá:
Ha alkalmazás közben úgy érzi, hogy Önnek ez nem működik, akkor az irodánkban személyesen segítünk Önnek hatékonnyá tenni az alkalmazást. Ha ezek után is úgy gondolja, hogy nem működik és bemutatja az alkalmazás eredménytelenségét, nemcsak a teljes vételárat, de még egy külön Önnek szóló könyvet is adunk ajándékba.
De figyelem, mi nem tudjuk senki helyett alkalmazni! A CD-n csak többszörösen letesztelt és működő eszközöket talál. Hatékonysága a használattól függ.
"Sajnos még én sem értem az anyag végére, de amit eddig hallgattam, az fantasztikus volt!
Mielőtt még belehallgattam volna az anyagba, elkezdtem két emberrel dolgozni, akiket mint a CD-ről megtudtam "felhajtónak" hívnak. Fantasztikus! Nem? Eddig teljesen sikertelen voltam felhajtók beszervezésében, de most valami elindult. Meg vagyok róla győződve, ha elkezdjük alkalmazni az útmutatásaidat, valóban sikeresek leszünk. Amióta hallottalak az irodában, azóta bátrabb vagyok, másképp tudok beszélni emberekkel. Több az önbizalmam. Biztosan te is vért izzadtál, míg ezekre a tapasztalatokra szert tettél és sok keserves csalódáson átestél, de köszönjük, hogy megosztottad velünk több éves munkád eredményét. Ez egy igazi segítség!
"Korábban a teszt alanyaid között voltam, akik töredékét ugyan, de hallottunk az Ügyfélszerzés 31 törvénye anyagából. Értékesítő kollégáim ugyan nem egyforma módon használják az eszközöket, ennek ellenére elmondhatom, hogy mindegyikük sikeresebb és több üzletet hoznak cégemnek. Tulajdonképpen - ha nem veszed nagyképűségnek -, elmondhatom, hogy azóta folyamatosan nő a bevételünk. Pedig ha emlékszel, a szeminárium négy évvel ezelőtt volt. Az általad tanított eszközök kétség kívül hozzájárultak a növekedéshez. Tudtomon kívül egyik kollégám már megszerezte magának a teljes hanganyagot, ennek egyrészről örülök, másrészről pedig neheztelek rád, hogy nekem még nincs meg. De remélem szólsz, ha már kapható!
"Az Ügyfélszerzés 31 Törvényével 2007-ben találkoztam első alkalommal, tanfolyami keretek között. A rengeteg működőképes ötletből a névjegykártya-használat fogott meg leginkább, amikor is 2008 elején egy távolabbi kollégám olyan eredményeket, és behozott ügyfeleket mutatott, hogy megirigyeltem tőle azt a mennyiséget. Ha neki megy és még a tanfolyamon is megemlítették, biztos nem lehet rossz. Így kezdtem el a névjegyek osztogatását, hetente 40-80 darabbal. 10 hét elteltével kiszámoltam, hogy átlagban mennyit hozott nekem 1 db névjegy : 160.000 forintot !!! Ajánlom figyelmébe mindenkinek "Az Ügyfélszerzés 31 Törvénye" című CD-ket, a névjegyen kívül más, jól alkalmazható ötletekkel együtt hasznos lehet.
"Nem értem még az anyag végére, de már most azt tudom mondani, hogy fantasztikus. Minden értékesítőnek kötelező lenne, persze csak azoknak, akik sikeres értékesítőként szeretnének dolgozni. Ez egy igazán jó befektetés, aminek busásan megtérül az ára. Munkánk során már az első eredményeket is elértük ennek az anyagnak köszönhetően, sok sok felhajtónk napi szinten több ügyfelet hoz be az irodában. Személy szerint, mint értékesítő, a legjobb értékesítők között a cégnél rekord forgalmam lesz.